Известие

Collapse
No announcement yet.

2.5 v6 с глава на 2.0 v6 турбо

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 2.5 v6 с глава на 2.0 v6 турбо

    Здравейте колеги,искам да питам една дилема,дето ми е хрумнала на главата.Колата ми е Алфа 156 2.5 V6,попадна ми глава от 2.0 v6 турбо,ако я дам да я преправят -шлайфат и напаснат дали ще стане?Мотора на външност е същия,знам че буталата са по-големи на 2.5 не сЪм компетентен чак толкова,не съм се консултирал с механници просто запитвам тук дали да се захващам с това?

  • #2
    Двойката е с 12 клапана, пък 2.5-цата - с 2 пъти повече.
    Subaru Legacy 3.0R
    Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD 140+bhp
    sigpic

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Vraeto Покажи съобщение
      Здравейте колеги,искам да питам една дилема,дето ми е хрумнала на главата.Колата ми е Алфа 156 2.5 V6,попадна ми глава от 2.0 v6 турбо,ако я дам да я преправят -шлайфат и напаснат дали ще стане?Мотора на външност е същия,знам че буталата са по-големи на 2.5 не сЪм компетентен чак толкова,не съм се консултирал с механници просто запитвам тук дали да се захващам с това?
      Първоначално публикувано от vladev Покажи съобщение
      Двойката е с 12 клапана, пък 2.5-цата - с 2 пъти повече.
      Е той ще сменя само едната глава.Ще стане 18v
      Сега сериозно дори и да паснат главите на блока,дори и да влизат на щпилките,дори и гарнитурите да са еднакви,
      то горивните камери ще са с други характеристики(дори и диаметрите да са еднакви,разликата да е в хода).Ще ти трябват други вкопани турбо бутала,други рейки,други дюзи,турбо пътища,друг всмукателен тракт,генерация,ЕКУ с настройки(мапване),буст,маслено охлаждане и не можеш да си представиш още колко други работи.
      Ще ти трябват поне 10-тина палки в джоба и 2 месеца поне яка работа и яки майстори.
      Last edited by AnastasKOSTOV-REX; d.m.y г., 00:58.
      155 2.0 TS '93 + GTV 2.0 TS '96 - евридейките
      1750 BERLINA '69 + SPIDER 2.0 S4 '91 - "ОТ НАЙ-ИСТИНСКИТЕ"
      GTV2.0 GRAND PRIX '81 + 90 1.8 SUPER '85 - for джуро
      ex:1750 BERLINA '67 + SPRINT 1.5 QV '86 + 155 1.8 '94 + 156 1.8 '00 - бившите

      Comment


      • #4
        Чакай сега,как така сме живяли в такава заблуда че 2.0 В6 турбо е 12В ? Аз неразбира ммного но мисля че главите могат и да станат.разликите в камерите дори и да има могат да са в +.
        Mercedes W202 - 200kompressor 99'
        Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99' - ex''
        Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'

        Comment


        • #5
          Мъка голяма е тука! Какво се цели в край на сметка? От какъв зор ще преправяте 24 калпанов мотор на 12 - да не говориме за 100000 промени по окачване на главите и смешните турбо валове с които трябва да работи атмосверката?

          Нещо си чешете езиците ми се струва
          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
          sigpic
          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

          Comment


          • #6
            Искам да я направя Турбо и да извлеча кум 400кс от мотора с ново турбо и по голям кулер.
            Last edited by Vraeto; d.m.y г., 20:55.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Vraeto Покажи съобщение
              Искам да я направя Турбо и да извлеча кум 400кс от мотора с ново турбо и по голям кулер.
              Бая ще трябва да се постараеш че да стане 400кс и няма да минеш само с турбо и кулер, а да не говорим покрай тях колко други неща ще трябва да смениш.. Карай си В-6ка и си свиркай
              Alfa Romeo 147 "Selespeed"
              sigpic

              Comment


              • #8
                Колега като не си компетентен, както сам си посочил в първия пост, къде си тръгнал да правиш совалки? Това не е като да отвориш капака и да замерваш маторя с разни охлюви
                sigpic
                156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Vraeto Покажи съобщение
                  Искам да я направя Турбо и да извлеча кум 400кс от мотора с ново турбо и по голям кулер.
                  Олеле.....
                  И за тази цел ще смениш главите ли?!Колегите по-горе са ти го казали.Няма да стане така,да не говорим,че 400 коня са.....мнооого лееко оптимистични

                  П.П
                  И не знам за другите,но аз наистина останах с впечатлението,че става въпрос само за една глава....
                  Last edited by V_A_N_K_A_T_A; d.m.y г., 21:12.
                  Mercedes ML 63 AMG 07'
                  159 TI 2.4JTDm SW 09'
                  156 2.0 20V Turbo
                  VW Phaeton 3.0 TDI 09'
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Пичове няма невъзможни неща.Ще намеря хора дето могат да го направят .Аз искам да попитам компетентни хора а не хора дето си нямат и на идея.А тази глава я сменям за по лесно преправяне на главата за да не преправям мойта да и слагам турбина и ....
                    Last edited by Vraeto; d.m.y г., 21:25.

                    Comment


                    • #11
                      А само още един въпрос- с каква цел искаш да постигнеш 400кс?
                      Alfa Romeo 147 "Selespeed"
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Vraeto Покажи съобщение
                        Пичове няма невъзможни неща.Ще намеря хора дето могат да го направят .Аз искам да попитам компетентни хора а не хора дето си нямат и на идея.А тази глава я сменям за по лесно преправяне на главата за да не преправям мойта да и слагам турбина и ....
                        Много по лесно и ефективно ще е да се преправи твоя мотор отколкото да се сменят глави и да влизаш в допълнителни филми (то по-принцип си е филм) А и не е лошо да се помисли до какво води такова преправяне и колко още неща трябва да се сменят по колата
                        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                        sigpic
                        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Vraeto Покажи съобщение
                          Искам да я направя Турбо и да извлеча кум 400кс от мотора с ново турбо и по голям кулер.
                          Първоначално публикувано от Vraeto Покажи съобщение
                          Пичове няма невъзможни неща.Ще намеря хора дето могат да го направят .Аз искам да попитам компетентни хора а не хора дето си нямат и на идея.А тази глава я сменям за по лесно преправяне на главата за да не преправям мойта да и слагам турбина и ....
                          Колега, не искам да ти разбивам мечтите, но ще се опитам да ти отворя очите.

                          Тунинговането на кола е много скъпо удоволствие. Освен това се прави по правилото stop-turn-go или иначе казано първо се правят спирачки, после окачване и после двигател. 'Що? Ми да не се претрепеш с 400-те коня у някое дърво и 'щото другите две са по-евтини.

                          Пък и за толкова мощност турбото и интеркулера трябва да са толкоз големи, че ще трябва да ги сложиш в багажника или от въшната страна на калниците.

                          Само за справка, ето ти една Полска 156-ца с присаден 3.0 V6 24v двигател и механичен компресор (supercharger). Мощността и е "само" 300 коня и целия тунинг (без колата) е струвал смешните 20,000 евро.

                          Искрено ще се радвам ако можеш да си го позволиш и реалзираш. Поздрави и успех!
                          Last edited by vladev; d.m.y г., 00:20.
                          Subaru Legacy 3.0R
                          Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD 140+bhp
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Колега,
                            искрено се надявам да не питаш сериозно.

                            2.0 V6 TB: диаметър 80мм, ход 66,2мм, 8:1 сгъстяване
                            2.5 V6: диаметър 88мм, ход 68,3мм, 10,3:1 сгъстяване

                            освен главите (и двете ), ще ти трябват колянов вал, ECU, цялата генерация, маслени линии и охлаждане и поне още 30 други неща от двойката. После, дори и да стане изобщо, топлия охлюв от 2.0 ще роди малки охлювчета и лагерчета скоропостижно поради по-големия дебит изгорели газове и съответно по-големите обороти. След него ще родят буталата, а някъде по това време ще си иде и съединителят. Ако си с по-голямо турбо и кулер последните неща ще се случат по-бързо просто...

                            Не се сърди на колегите, че искат да те предпазят от това :
                            Last edited by ldv6; d.m.y г., 01:50.
                            Недозавиване е когато се халосаш у дувара с предницата
                            Презавиване е когато се халосаш у дувара със задницата
                            Мощност е колко бързо ще се халосаш у дувара
                            Въртящ момент е колко далече ще влачиш дувара...

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Vraeto Покажи съобщение
                              Пичове няма невъзможни неща.Ще намеря хора дето могат да го направят .Аз искам да попитам компетентни хора а не хора дето си нямат и на идея.А тази глава я сменям за по лесно преправяне на главата за да не преправям мойта да и слагам турбина и ....
                              Колега - доста народ е духал супата с "неща" от сорта, и след това е стигал до извода че има и по евтини варианти.......понякога е по лесно да вземеш нещо дето си е директно 220 коня, има си и турбо и с много по малко финансово изваждане може да се стигнат тия коне, отколкото да почваш нещо 190 коня, дето е атмосферно и до същите коне трябва да се дадат двойно повече пари от първия вариант........
                              Не си първия дето си го мисли тва нещо, но повярвай ми че колкото по рано се разубедиш, толкова по добре за теб.......иначе само мога да завиждам на въпросните хора дето ще седнат да ти го правят тва, ще работиш доста време само за тях.........
                              Пример - Фиат Купе, 220 коня сток, даваш 2 бона за по голямо турбо, още иляда и нещо за генерация и колектор, 3-4-5стотин за качествен ремап, и според сводките в чуждите форуми си между 290 и 390 коня, според вятъра който вкарваш.......още 1500 за кован хардуер и си още 50 - 100 коня нагоре средно.......
                              Ако искаш мога да почна да ти смятам твоя вариант, ако не си си го сметнал точно, и като части, и като време, и като труд.......няма да ми е голям зор да ги докарам до 5 цифрена сума......
                              Така че я забрави тая песен дето си замислил да композираш.......
                              Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 10:49.
                              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                              Comment

                              Working...
                              X